sunnuntai 22. tammikuuta 2017

Noitavainot











Heipsan kaikille! :3
Mitä? Minäkö kuollut? Ehei, en ole vain laiskuuttani jaksanut postata,
mutta nyt minulla on teille kuvatarina, entinen oli niin hirveä, että aloitan uuden.
Hehe... ^^'


Noitavainot



Armada: Hmph...


Armada: Vihaaan talvea.


Armada: Kosteaa ja kylmää, kuka muka siitä pitäisi.


Armada: Onneksi olen jo perillä.


*koputtaa*


Armada: Hän ei taida olla kotona, olisi pitänyt soittaa...


Jim: *avaa yhtäkkiä oven* Moikka Armada, mitäs sinä täällä? :3
Armada: *säpsähtää*


Minulla olisi hieman asiaa, päästä sisään. -.-


Jim: Juu, käy sisään. c:
Huomatkaa kengät taustalla. :"D



~ ~ ~










Armada: *Katsoo ilmeettömänä kahvikuppiinsa*


*hiljaisuus*


Jim: Noh, mikä se sinun asiasi oli?


Armada: Ystäväni, Peggy, tulee viikon päästä  visiitille.
Laatu: joulukuusi/5 ;-;


Jim: No sepä mukavaa. ^^


Armada: Niin kai, hän tulee pakoon nykyisiä "noitavaioja".
Mitä minä olen ajatellut, kun otin näitä kuvia? -.-


Jim: Ai että oikein noita, mihinkäs sinä ajattelit hänet majoittaa?
Ei täällä mitään hotelleja ole ja itse asut kaksiossa.


Armada: Niin, ajattelin majoittaa hänet sinulle. ^^'


Jim: *kurottelee keksiä* T-täh?

                                        

Jim: Ja tännehhän ei majoiteta ketään, enkä halua ostaa 
hänelle ruokia! Sitäpaitsi, hän on tyttö! 3:<


Armada: Rauhoitu vähän ääliö, kyse on vain väliaikaisesta
visiitistä, ja hän on kykenevä ostamaan omat
ruokansa. -.-


Jim: No jos sen noin sanoo...
Kuinka pitkästä ajasta on kyse?


Armada: Parista viikosta, ehkä kuukaudesta. 
*yskäisee* vuodesta.


Ja jos et ota häntä vastaan,... hän saattaa kuolla.


Jim: Epäreilua käyttää heikkouttani. -.-
Miksi muuten juuri minulle?


Armada: En tunne monia täältä päin, olet melkeimpä
ainoa, joka ei välitä ja sinulla on kaksi kerroksinen
omakotitalo, jossa on kolme makuuhuonetta, kasi kylpyhuonetta,
olohuone ja keittiö.


Jim: Ai, no, joo...


Armada: Oli miten oli, soittelen sinulle sitten.




Kiitos, jos luit loppuun. Haluaisin kuulla mielipiteenn uudesta
kuvatarinastani. Koska olen huono tekemään näitä. ^^'





2 kommenttia:

  1. Ihan kiva tarina!❤
    Tuo eteiskuva jossa on kenköhyllykkö näyttää hämmästyttävän aidolta. Katsoin nopealla vilkaisulla sitä oikean eteisen kuvaksi. :D

    VastaaPoista