lauantai 13. elokuuta 2016

Sade keli yllätti

                                      

Helouu! 
Snif, mulla on ollut hirvee postaus himo, mutta täällä on vaan satnut. 3:
Eilen ei kuitenkaan satanut ja mun piti mennä heti kuvaamaan kun
lähdin mummolta,,, Mutta arvatkaa mitä löysin huoneestani kun
tulin kotiin. Rumpujen pärinää... Mun äidin imuroimasta. D:
Se oli laittanut vaikka mitä hyödyllisiä roskia tavaroita roskiin. :o
Sitten kun olin hätistänyt hänet pois huoneestani, nii  hän pakotti mut siivoamaan.
Sain huoneen sitten valmiiksi vasta joskus kymmeneltä.
Koska pitkät tunnin tauot. :"D Olisin tietenkin voinut kuvata
shootin sisällä, mutta en halunnut kuvata sitä sisällä. :,(

Mutta nyt hypätkäämme karseisiin sisäkuviin. 






Minun piti kuvata tallainen shootti ulkona. 
Muttä tyhmä sade keli yllätti. 3:<





Pitäähän peitosta nyt matsi ottaa. :"D








Pari teranssi kuvaa sadekelillä. 


Armada The ballerina.
Ihme kyllä hän pysyi tuossa asennossa. :o


Huomasin vasta nyt että Jimin ninja kuva puuttuu. :(
Taisin ottaa sen vaan puhelimella...




Mutta niin kuin meka postauksessa sanoinkin,
olen tilannut uuden nuken. Kun se on saapunut, niin
jatkan kuvatarinaa. Hyvää loppuviikkoa kaikille!
<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti