tiistai 9. elokuuta 2016

Pää lyö niin tyhjää etten keksi otsikkoa.



Tein ny kuvatarinaa. :3 Mutta kiitos Kikitekalle, joka lainasi nukkeaan tähän. <3  Juoni on vähän töks,töks ja laatu oli hirveää, mutta toivottavasti pidätte. nun 



 Picfic: Peggy Penrose osa 1


Jim: ...ja niin minulla tuli appelsiinimehua nenästä.
Armada: Hmh, "kiinnostavaa".


*joku koputtaa ovella*
Armada: En ole kyllä kutsunut ketään...


Armada: Odota tässä, menen avaaman oven.


Jim: Öö, okei.


Everda: Hei, Armada Skeletonwood. Olen Everda
Valedro ja tulin juttelemaan Peggy Penrosesta.


Armada: Eh, tule sitten sisään.


Armada: *istahtaa sängylle* 
Jim, voisitko mennä vaikka keittiöön vähäksi aikaa.


Jim: Kai minä sitten menen.


Everda: Tulin kertomaan, että voin palauttaa 
ystäväsi Peggyn.


Armada: En kyllä usko että tunnet häntä.


En tunnekkaan häntä... kunnolla, mutta tiedän että
hänet vietiin Syyskuun yhdeksäs päivä 2011.


Armada: M-miten tiedät tuon?


Everda: Olin paikalla kyseisenä päivänä. On myös 
minun ansiotani että sinut ja sisaruksesi säästettiin
kuolemalta.


Everda: Sinulla on silti tavara joka voi koitua 
noitayhdyksen tuhoksi. Se tavara on myös maksu
Peggy Penrosen palautuksesta.


Everda: Ja se tavara on tuo koru pöydälläsi.


Armada: Noitayhdyksen? Ja miten Peggyn 
antamassa muovisessa korussa on vaarallista?


Everda: Peggy siirsi siihen osan voimistaan juui 
ennen kuin hänet vietiin vangiksi.


Armada: Ja miten ajattelit järjestää tämän asian?


Everda: Sillä sinun ei tarvitse vaivata pientä päätäsi.
Tule tasan viikon päästä metsän itä laidalle kello 
14:00 ja varmista että tuot korun mukanasi. 
Näkemiin.


Armada: Eh... hei vaan sitten.


Jim: *juoksee keittiöstä Armadan huoneeseen* 
Kuulin keskustelunne seinän takaa. Haluatko 
että tulen silloin mukaasi?


Armada: Öh, vaikka. Minulla on hieman huono 
olo, voisitko mitenkään lähteä?


Jim: Voin minä, nähdään.


Kiitos kun luit. <3

Käykää seuraamassa Kikitekan instaa tästä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti